Ντίνα Παγιάση Κατσούρη: Τα ποδοσφαιρικά (Άνευ, 2013)
ΔΕΝ ΕΚΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ
Κανένας
δεν έκαμε τον
κόπο να ρωτήσει
ποιος ήταν ο λόγος
που την κρίσιμη ώρα
ο τερματοφύλακας
άφησε τη θέση του από την εστία
και βρέθηκε τρία μέτρα
έξω δεξιά.
Απλά θα τους έλεγε
πως του φάνηκε
πως είδε φυτρωμένη
μια κόκκινη παπαρούνα
μέσα στο πυκνό γρασίδι του γηπέδου.
14 Δεκεμβρίου 2009
* * *
Ο ΖΑΚ ΝΤΕΡΙΝΤΑ
Ο Ζακ Ντεριντά
δήλωσε αποφασιστικά.
«Αφού δεν μπορώ
να γίνω ποδοσφαιριστής
θα γίνω φιλόσοφος».
Και φυσικά
το μετάνιωσε πικρά.
Αφού από εκείνη τη μέρα
δεν πέρασε νύχτα
που να μην ξυπνήσει
πνιγμένος στον ιδρώτα και την ταραχή.
Ήταν πάντα
το ίδιο επίμονο όνειρο.
Να βρίσκεται
σε απόσταση αναπνοής
από την εστία του αντιπάλου
να προσπαθεί
να στείλει μέσα την μπάλα
και το πόδι του
να αρνείται πεισματικά να υπακούσει.
Οι φίλαθλοι να ουρλιάζουν αίσχος
και το επόμενο λεπτό
να ανοίγει έντρομος τα μάτια.
Αργότερα ομολόγησε
σε φιλικό κύκλο
πως αντί να ζει με αυτό τον εφιάλτη
θα ήταν τελικά καλύτερα
να γινόταν ποδοσφαιριστής,
έστω δεύτερης κατηγορίας.
29 Νοεμβρίου 2011
ΔΕΝ ΕΚΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ
Κανένας
δεν έκαμε τον
κόπο να ρωτήσει
ποιος ήταν ο λόγος
που την κρίσιμη ώρα
ο τερματοφύλακας
άφησε τη θέση του από την εστία
και βρέθηκε τρία μέτρα
έξω δεξιά.
Απλά θα τους έλεγε
πως του φάνηκε
πως είδε φυτρωμένη
μια κόκκινη παπαρούνα
μέσα στο πυκνό γρασίδι του γηπέδου.
14 Δεκεμβρίου 2009
* * *
Ο ΖΑΚ ΝΤΕΡΙΝΤΑ
Ο Ζακ Ντεριντά
δήλωσε αποφασιστικά.
«Αφού δεν μπορώ
να γίνω ποδοσφαιριστής
θα γίνω φιλόσοφος».
Και φυσικά
το μετάνιωσε πικρά.
Αφού από εκείνη τη μέρα
δεν πέρασε νύχτα
που να μην ξυπνήσει
πνιγμένος στον ιδρώτα και την ταραχή.
Ήταν πάντα
το ίδιο επίμονο όνειρο.
Να βρίσκεται
σε απόσταση αναπνοής
από την εστία του αντιπάλου
να προσπαθεί
να στείλει μέσα την μπάλα
και το πόδι του
να αρνείται πεισματικά να υπακούσει.
Οι φίλαθλοι να ουρλιάζουν αίσχος
και το επόμενο λεπτό
να ανοίγει έντρομος τα μάτια.
Αργότερα ομολόγησε
σε φιλικό κύκλο
πως αντί να ζει με αυτό τον εφιάλτη
θα ήταν τελικά καλύτερα
να γινόταν ποδοσφαιριστής,
έστω δεύτερης κατηγορίας.
29 Νοεμβρίου 2011
Φωτ.: Nicolo Revelli-Beaumont, 27/9/2012 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου