Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

[42] Καίη Τσιτσέλη: Το Α & το Ω (Άγρα, 2006)


www.biblionet.gr
[Μετάφραση από τα αγγλικά: Άρης Μπερλής]

[απόσπασμα]


Τα ρούχα που εξαφανίζονται.
Βαρέθηκα να φοράω το ίδιο πουκάμισο και το ίδιο παντελόνι.
Αποφάσισα να διαλέξω διαφορετικό ( !μαγική λέξη )
πουκάμισο και παντελόνι – λαχταρώ μιαν αλλαγή σαν τρελή.
Διάλεξα ένα γαλάζιο ριγέ πουκάμισο
και μπλου τζην, κρέμονται στις κρεμάστρες τους.
Τα κρεμάω με τη σειρά μου στο χερούλι της ντουλάπας
( πολύ κρέμασμα κυκλοφορεί ).
Αυτό γίνεται το απόγευμα, νομίζω ( δεν είμαι βέβαιη ).
Την επόμενη ( ; ) μέρα οι κρεμάστρες με το πουκάμισο
και το παντελόνι δεν είναι εκεί, είναι κρεμασμένες τακτικά
στην ντουλάπα. Ποιος τις έβαλε εκεί;
Πότε; Και αρχίζουμε ξανά το ίδιο βιολί,
μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει. Και μου είναι αδύνατον
να φορέσω αυτό το παντελόνι, αυτό το πουκάμισο,
είμαι κολλημένη στο ίδιο πουκάμισο το ίδιο παντελόνι
με τον ίδιο τρόπο που είμαι κολλημένη
στην ίδια αενάως επαναλαμβανόμενη μέρα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου